سئو محتوا پیشرفته

دوره سئو جامع: دوره آموزش سئو پیشرفته دوره سئو تخصصی سفینه

دوره سئو در مجموعه SEOEDU دوره‌ای هست که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیر یادگیری سئو سایت را کوتاه‌تر کرده و از تجربیات محمد دهقانی در حوزه seo استفاده نمایید. در نهایت به بهترین شکل ممکن سئو را یاد گرفته و در نتایج گوگل بدرخشید. انکرتکست‌ها دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند که یادگیری آن‌ها در آموزش سئو و تولید محتوا رایگان بسیار مهم است. از این رو در ادامه شما را با انواع آنها آشنا می‌کنیم تا با توجه به چیدمان استراتژی سئو به بهترین شکل از آنها بهره بگیرید. از این رو یادگیری تکنیک‌های مختلف برای ایجاد بک لینک رایگان از اصلی‌ترین نکاتی است که باید در آموزش رایگان سئو با آن آشنا شوید. در ادامه برخی از مهم‌ترین روش‌های ساخت بک لینک را معرفی می‌کنیم.

در شبکه وبلاگ خصوصی همچنین به‌جای استفاده از سایت‌های دیگر، از سایت‌هایی استفاده می‌شود که اختیار کنترل آن در دست خودمان است. با این وجود می‌توانید آن را به‌گونه‌ای انجام دهید که این ریسک را کاهش دهید؛ یعنی به شکلی گوگل را فریب دهید. اجرای PBN به شکلی که گوگل متوجه نشود کار زمان‌بر و پر زحمتی است، ولی در عین حال می‌تواند نتایج سریع و موثری را به همراه آورد. اگر شما هم برای بهبود رتبه سایت خود با استفاده از PBN وسوسه شده‌اید حتماً به بقیه مطلب توجه کنید، چرا که ما آن را مرحله به مرحله به طور کامل بیان کرده‌ایم. اجرای روش قبلی یعنی انتشار تحقیقات شخصی انجام شده و یا نتایج نظرسنجی‌های اختصاصی، برای همه افراد امکان‌پذیر نیست. چه بسا بسیاری از کسب و کارها اصلاً نمی‌توانند مرتبط با حوزه کاری خود، اطلاعات جدید یا تحقیقاتی را انتشار دهند و از این طریق بک لینک دریافت کنند.

در فصل تولید محتوا و همچنین فصل سئو وردپرس در مورد سئو On-page مفصل صحبت کردم. در تمام صفحات سایت فروشگاهی می‌توانید همان نکات را پیاده‌سازی کنید. این موضوع باعث می‌شود گوگل تا حدی راحت‌تر بتواند محتواهای سایت شما را درک کند و کاربران نیز متوجه ساختار صفحات سایتتان شوند. صفحه اصلی سایت؛ پرقدرت‌ترین صفحه سایت است و این موضوع خیلی‌ها را به اشتباه می‌اندازد و فکر می‌کنند هر کلمه کلیدی که در صفحه اصلی هدف‌گذاری کنند؛ به سرعت رتبه می‌گیرد. در ادامه آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته می‌خواهم سریع‌ترین روش سئو سایت‌های وردپرسی را به شما آموزش دهم. ضمن اینکه باید طوری نوشته شود تا در نتایج گوگل؛ کلیک خور خوبی داشته باشد و CTR صفحه را بالا ببرد.

این آموزش‌ها می‌تواند آموزش استفاده از ابزارهای مختلف، خدمات وبسایت و … باشد. این مقالات یا در قالب یک مقاله هستند یا اگر طولانی‌تر باشند در چند پیج ارائه می‌شوند و با لینک‌های داخلی به هم متصل می‌شوند. این صفحات معمولا لید مناسبی ایجاد می‌کنند به همین خاطر باید سئو‌شده باشند. ساختار سایت به نحوه سازماندهی صفحات موجود در سایت شما اشاره دارد. اگر وب سایت خود را به خوبی ساختارسازی کنید، کاربران راحت‌تر محتوای مورد نظر خود را پیدا می کنند و گوگل بهتر می‌تواند صفحات سایت شما را خزش و ایندکس کند. بهینه سازی موتور جستجو فرایند افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت با افزایش دید وب سایت یا صفحه وب برای کاربران یک موتور جستجوگر وب است.

نکته مهم این است که اگر زیاد از کلمه کلیدی صفحه استفاده کنیم تاثیر چندانی در سئوی داخل صفحه ندارد و در صورت استفاده بیش از حد ممکن است جریمه شویم. کاری که برای ارسال معنای صفحه به گوگل باید انجام دهیم این است که از کلمات مترادف و کلمات معنایی استفاده کنیم. زمانی که به وبسایت‌های معتبر و مرتبط با صفحه خودتان لینک می‌دهید، گوگل متوجه می‌شود در سایت شما اطلاعات معتبر و با کیفیتی وجود دارد. در تگ عنوان حتماً باید کلمه کلیدی صفحه وجود داشته باشد زیرا در بهبود رتبه شما بسیار تاثیرگذار است. زمانی که پست جدیدی می‌نویسید بسیار مهم است که آن را با لینک‌های داخلی به پست‌های قدیمی‌تر وبلاگ ارتباط دهید. با این لینک‌سازی داخلی کنجکاوی کاربر زیاد می‌شود و با ورود به لینک‌های دیگر تایم بیشتری را روی وبسایت شما می‌گذارند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که متوجه شوید مشتریانتان نام محصولاتتان را با چه کلماتی جستجو می‌کنند. در فصل تحقیق کلمات کلیدی آموختید چگونه باید این پروسه را انجام دهید. صفحات مهم سایت‌های فروشگاهی برای جذب ترافیک؛ صفحات دسته‌بندی محصولات هستند که معمولا روی کلیدواژه‌های رقابتی هدف‌گذاری می‌شوند و رقابت بسیار سنگینی برای کسب رتبه وجود دارد. فرقی نمی‌کند محتوایی که می‌خواهید بنویسید؛ یک مقاله است یا یک محصول. البته معیار سنجش سرعت سایت از نظر گوگل؛ core web vitals است که در درس سئو تکنیکال به آن پرداختیم. وقتی وب‌سایت‌های مناسب را پیدا کردید؛ با آن‌ها مکاتبه می‌کنید تا به محتواهای عالی شما بک‌لینک بدهند.

در این بخش از آموزش سئو به کارهایی از جمله ایجاد بک لینک و راه اندازی کمپین‌های رپورتاژ پرداخته می‌شود. همچنین وجود کلمه کلیدی در ابتدای عنوان برای کاربرانی که قصد دارند سریع‌تر به محتوا مورد نظر خود برسند نیز بسیار اهمیت دارد. به طور کلی استفاده از عنوان مناسب یکی از مسائل پیچیده در آموزش سئو است که مقالات مفصلی راجع به آن در SEOEDU قرار داده‌ایم. آموزش تولید محتوا در سئو یک بخش حیاتی و نجات بخش سایت شما است که قسمت‌های گوناگونی دارد. از ساخت استراتژی و تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا نگارش، برطرف کردن غلط‌های املایی، رعایت سئو،‌ لینکسازی داخلی و غنی سازی محتوا.

در حقیقت این بخش از سئو ارتباطی با محتوا ندارد و در آن بیشتر به مسائل تکنیکی و فنی سایت پرداخته می‌شود به همین دلیل است که نام سئو فنی یا سئو تکنیکال برای آن انتخاب شده است. این ابزار به طور جامع در جلسات تحقیق کلمات کلیدی دوره سئو شرح داده شده است. در سال 2018 به دلیل بیشتر شدن کاربران موبایلی نسبت به دسکتاپ گوگل تصمیم گرفت نسخه موبایلی سایت ها را ملاک خزش و رتبه بندی قرار دهد. این یعنی دیگر گوگل سایت ما را مثل یک کاربر موبایلی میبیند و بررسی میکند، پس اگر سایت ما در موبایل بهینه نباشد نه تنها روی موبایل بلکه روی دسکتاپ هم نمی توانیم رتبه خوبی بگیریم. کارهایی که در سئو کلاه سیاه انجام می شود، کارهایی است که مستقیما توسط موتورهای جستجو منع شده اند و برایشان جریمه در نظر گرفته شده است.

برای اینکه بتوانید به خوبی بر روی سئو تسلط پیدا کنید، باید از نحوه عملکرد موتورهای جستجو آگاه باشید و بدانید ربات‌های آنها دقیقاً به دنبال چه چیزی در سایت شما هستند. زمانی که بدانید الگوریتم‌های گوگل چگونه کار می‌کند و چه قوانینی را دنبال می‌کند، می‌توانید در نبرد و یا بازی سئو پیروز شوید. شما باید از الگوریتم‌های گوگل، قوانین و سیگنال‌های آن آگاهی کامل داشته باشید، آن‌ها را یاد بگیرید تا بتوانید بدون جریمه شدن، اقدامات درست را برای بهبود سئوی سایت خود انجام دهید. این رویه، یک مبارزه واقعی برای سئوکاران است؛ میدان نبردی است که وقتی با آگاهی کامل وارد آن شوید می‌توانید رقبا را شکست داده و پیروز میدان شوید. با رعایت این 12 قدم برای بهبود سئو محتوا، می‌توانید به طور قابل توجهی رتبه‌بندی سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید.

تا هم بتوانند کارهای ساده‌ و اولیه‌ی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود. آنالیز مستمر عملکرد سایت و محتوای شما به شناسایی نقاط قوت و ضعف کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های خود را بهبود بخشید. استفاده از ویدیوها، تصاویر و اینفوگرافیک‌ها می‌تواند تعامل کاربران را افزایش دهد و زمان ماندگاری آن‌ها در سایت را بیشتر کند. سئو دارای مدل های متفاوتی می باشد که بعنوان یک کارشناس سئو باید آن ها را بشناسید! هر کدام از اینها، مجموعه ای از قوانین و ملاحظات اخلاقی خاص خود را دارد و در دوره تمامی آنها را بطور کامل شرح خواهیم داد.

اولین مرحله در بخش نوشتن این است که زیر تگ‌های هدینگ را پر کنید. در پر کرردن زیر تگ‌های هدینگ سعی کنید جملات و پاراگراف‌ها را کوتاه بنویسید تا برای کاربر خواندن آن راحت باشد. از این پس برای هر صفحه‌ای که در سایت درست می‌کنید به این ۳ سوال پاسخ دهید. در این فصل می‌آموزید چگونه محتواهایی بنویسید که در گوگل رتبه بگیرند. گام اول این است که خروجی‌های اکسلی که از کیوردپلنر و ابزارهای دیگر گرفتیم را وارد ابزار سئو کبوتر کنیم. به همین علت تصمیم گرفتم یک ابزار برای این کار طراحی کنم تا این کار را ساده‌تر کند.

البته به علت زیاد بودن زبان‌های برنامه‌نویسی سمت سرور؛ ما کدنویسی را آموزش نداده‌ایم اما توضیح داده‌ایم یک کدنویس باید چه کارهایی را برای core web vitals انجام دهد. اما بعضی افراد محتوا عمیق را با محتوای طولانی اشتباه می‌گیرند!! بخش دیگر فعالیت‌هایی است که با توجه به هر نوع صفحه در سایت انجام می‌پذیرد. همچنین چک‌لیست‌هایی برای ساخت و سئو on-page هر کدام از مقالات در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این ماژول مقاله نویسی اسنپ را می‌آموزید و یاد می‌گیرید چگونه خیلی سریع مقاله تولید کنید. در این ماژول مقاله نویسی حماسی را کاملا بر اساس فرمول و گام به گام می‌آموزید.

لینک سایت خود را نیز باز به‌صورت طبیعی قرار دهید و در این کار زیاده‌روی نکنید. ادغام کلمات کلیدی در محتواها باعث می‌شود که محتوا برای مخاطبان معنا و مفهوم خود را از دست ندهد و برای موتورهای جستجو هم بهینه باشد. در سال‌های گذشته، نویسنده و یا کارشناس تولید محتوا، یک مقاله را به طور بی‌رویه با کلمات کلیدی پر می‌کرد تا به رتبه‌های برتر دست پیدا کند. در آن زمان این روش جواب می‌داد ولی الان باید این شیوه را فراموش کنید زیرا موتورهای جستجو هوشمند شدند و می‌توانند تعداد استفاده کلمات کلیدی در محتوای شما را تشخیص دهند. ضمن اینکه سطح دانش و توقع مخاطبان بالا رفته و آن‌ها نیز می‌توانند به خوبی محتوای با کیفیت را از محتوای بی‌کیفیت تشخیص دهند.

همه‌ی مهارت‌آموزان تا یک سال بعد از شروع دوره به پنل آموزشی و تمامی منابع دوره سئو دسترسی دارند. در ضمن در این فاصله یک ساله،‌اگر سرفصلی به دوره آموزش سئو اضافه شد؛ در پنل آموزشی شما قرار خواهد گرفت. یعنی تا یک سال به آپدیت‌های دوره سئو مقدماتی و پیشرفته دسترسی دارید. تمامی محتواهای آموزشی، منابع، تمرین‌ها، پروژه‌‌ی نهایی و مدرک دوره در بخش‌های مربوط در آن پنل بارگذاری می‌شود و در دسترس مهارت‌آموز قرار می‌گیرد. این اولین دوره بود که درامانج شرکت کردم ولی قطعاً آخرین دوره نخواهد بود.

تمامی نکاتی که در بسته آموزش سئو آکادمی آمانج فرا خواهید گرفت کاملا متناسب بازار کار و نکاتی است که در بازار سئو به آن ها بر خواهید خورد. یکی دیگر از خاصیت‌های آن کار کردن در فضای فریلنسری(کار از راه دور) است. پس شما می توانید با سرمایه کم اما دانش کافی مشغول به فعالیت شوید و کسب درآمد کنید. Ahrefs یکی دیگر از ابزارهای محبوب سئو است که شامل ابزارهایی برای لینک سازی، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و… است. این ابزار به کمک ربات‌های خزنده، رفتار موتورهای جستجو روی سایت را شبیه سازی می‌کند.

اما تدوین محتوای سئو شده مهارتی می‌خواهد که شاید هر کسی آن را بلد نباشد. اگر محتوای سئو شده برای وبسایتتان نداشته باشید می‌توان گفت با شانس و اقبال دارید پیش می‌روید و هدف مشخصی ندارید. این یکی از بهترین توصیه‌هایی است که می‌شود به افرادی که به دنبال آموزش و یادگیری سئو هستند کرد. همانطور که اگر می‌خواهید باغبان خوبی باشید باید با باغبان‌ها نشست و برخاست کنید، اگر می‌خواهید سئوکار خوبی باشید نیز نیاز دارید تا با سئوکاران نشت و برخاست داشته باشید. پیوستن به گروه سئوکاران به شما در تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه‌ای کمک بسیاری خواهد کرد. بله، ولی به شرطی که محتوای مقاله باکیفیت و بهینه‌سازی‌شده باشه.

در حقیقت این یک کد HTML است که گوگل را به سایت شما متصل می کند و این در پایان به موفقیت در جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل منجر می شود. اگر شما نیز صاحب یک کسب و کار آنلاین کوچک با بودجه محدود هستید، می‌توانید با انتشار محتواهای کم نیز موفق شوید، به شرطی که به انتشار محتوا پایبند باشید. این بدین معناست که حتی می‌توان با تعداد محتواهای کم، ولی منظم و مداوم، رتبه سایت را بهبود بخشید. برای مثال ممکن است که بودجه شما فقط برای انتشار ۴ محتوا در ماه کفایت کند، در این حالت می‌توانید هر هفته یک محتوا در یک روز و ساعت مشخص انتشار دهید. کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، می‌تواند هم‌زمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد.

با این کار می‌توانید متوجه شوید گوگل برای این کلمه کلیدی خاص چه نوع محتوایی را بهتر ارزش‌گذاری کرده و مورد توجه قرار داده است. قبل از اینکه به چگونگی آموزش و یادگیری سئو بپردازیم، لازم است بدانیم که اصلا سئو چیست و قرار است چه چیزی را آموزش ببینیم. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو است که ما آن را به اسم سئو می‌شناسیم. SEO یا سئو در واقع بهبود و ارتقای یک وبسایت به گونه‌ای است که تعداد بازدید‌کنندگان دریافتی آن از موتورهای جستجو، افزایش یابد. این افزایش تعداد بازدید‌کنندگان، اساسا با رتبه آن وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو رابطه مستقیم دارد. گوگل دیگر فقط به محتوای متنی نگاه نمی‌کند؛ بلکه به نحوه تعامل کاربران با سایت توجه دارد.

قطعا اگر شما این بخش از محتوا صفحه را مطالعه می‌کنید، باید تا حدودی به مفاهیم و مباحث سئو تسلط داشته باشید. پس اگر می‌خواهید فروش اینترنتی داشته باشید و آن را افزایش دهید، نیاز دارید تا یک سایت یا پیج اینستاگرام داشته باشید. پس درنتیجه زمانی که شما هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کردید قادر هستید  استراتژی سایت و هدف اصلی S.E.O پلتفرم خود را مشخص کرده و بگویید به چه دلیل و برای رسیدن به چه چیزی تلاش و همت می‌کنید. برای انجام سئو خارجی راه زیادی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. یکی از مهم‌ترین نوع صفحات لندینگ، صفحات فروش هستند که برخلاف مدل‌های قبلی، به دنبال سرنخ از مشتری نبوده و قصد فروش محصول یا خدمات را دارند.

اگر شما تمام کارهای مربوط به سئو داخلی را انجام دهید ولی برای محتواهای سایت کلمه کلیدی مشخص نکنید، باید گفت که تقریبا هیچکاری نکرده‌اید! کلمه کلیدی یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین مباحث در آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته است که باید به آن بیش از هر چیز دیگر توجه داشته باشید. بسیاری از سایت‌ها با آن که تمام نکات لازم برای تولید محتوا و لینک سازی را رعایت کرده‌اند، اما باز هم مورد لطف و عنایت گوگل قرار نگرفته و رتبه خوبی در بین رقبا ندارند. یکی از مهم‌ترین عواملی که در این شرایط باید آن را بررسی کنید، سئو تکنیکال است. راهنماها انواعی از مقالات آموزشی هستند که معمولا از بقیه‌ی مقالات طولانی‌تر هستند و با جزییات نحوه‌ی کاری را آموزش می‌دهند.

این آموزش می تواند مکمل خوبی در کنار دوره جامع آموزش سئو مستر باشد. لینک داخلی از جمله روش‌های لینکسازی است که شما بر روی آن تسلط و کنترل کامل دارید، زیرا تمام لینکسازی‌ها در داخل دامنه خود شما صورت می‌گیرد. ایجاد لینک داخلی از صفحات مختلف سایت به یکدیگر موجب می‌شود تا گوگل بهتر بتواند ساختار سایت را تشخیص دهد و آن را ایندکس نماید. ربات‌های گوگل هنگام خزش صفحه‌ای از سایت وقتی که با یک لینک روبرو شوند وارد آن شده و آن صفحه را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند. از جنبه دیگر، ایجاد لینک داخلی به توقف بیشتر کاربر در سایت شما و بازدید او از دیگر صفحات نیز کمک می‌کند.

در نتیجه، محتوای استاتیک دیگر کافی نیست و باید از عناصر تعاملی برای حفظ کاربران و بهبود سئو استفاده کرد. تحلیل کلمات کلیدی در رتبه بندی سایت یکی از مهمترین مواردی است که در بهینه سازی سایت باید به آن توجه شود. کلمات کلیدی مشخصی هستند که مردم با استفاده از آنها در موتورهای جستجو به دنبال محتوای موردنظرشان می‌گردند. به عبارت دیگر، کلمات کلیدی در برقراری ارتباط بین کاربران و سایت شما نقش بسیار مهمی دارند. برای اینکه بتوانید سایت خود را برای موبایل بهینه‌سازی کنید، ابتدا باید آن را در حالت فعلی تجزیه و تحلیل کنید.

بعد از پایان کیورد ریسرچ و شناخت موضوعات مهم سایت و البته سایر موضوعاتی که باید برای آن‌ها محتوا بنویسید؛ حالا نوبت نصب وردپرس و افزونه‌های وردپرس است. کار بعدی شما یافتن و ساختن کلمات کلیدی لانگ‌تیل برای آن حوزه‌ها است. مثلا شما یک مجله در حوزه تربیت فرزند دارید و در پروسه کیورد ریسرچ متوجه می‌شوید مبحث بازی کودکان نسبت به سایر مباحث پر جستجوتر است. در ادامه می‌خواهم مراحل گام به گام سئو سایت وبلاگی را توضیح دهم. البته برای انجام این کار نیاز دارید تا به تعداد کافی محتوا تولید کرده باشید و سپس این محتواها را در یک صفحه با رابط کاربری عالی در کنار هم جمع کنید و لینک دهید. اما در حین نوشتن این مطلب؛ یکی از شرکت‌کنندگان در دوره جامع سئو سفینه؛ سوالی  را مطرح کرد و من احتمال می‌دهم این سوال خیلی از شما باشد.

فرقی نمی‌کند به دنبال دوره آموزش سئو در مشهد، تهران، یزد، اصفهان و غیره هستید. شما علاقمندان می‌توانید همین حالا از دوره آموزش رایگان SEOEDU استفاده کرده و مسیر یادگیری مقدماتی این حرفه را از هر جایی که در کشور هستید شروع کنید. در صورت علاقمندی، دوره‌های آموزشی مکمل نظیر “سئو مستر” و دوره “سئو سایت فروشگاهی” نیز در سایت ما قابل استفاده هستند. در این مقاله می‌توانید به تمام آنچه که از یک دوره جامع آموزش سئو توقع دارید، برسید. حال کافیست آستین‌های خود را بالا بزنید و برای پیشرفت و رونق کسب و کارتان اقدام کنید! مجموعه ما برای آموزشی عملی و سئو پلتفرم‌تان، در زمینه منتورینگ سئو نیز آماده خدمت رسانی می‌باشد.

اگر با بک لینک آشنایی ندارید در ادامه آن را به طور کامل شرح می‌دهیم. گوگل اهمیت بسیار زیادی برای بک لینک‌های قدرتمند قائل است و اگر از بک لینک‌های خوب استفاده کنید، احتمال افزایش رتبه شما در نتایج گوگل بالاتر خواهد بود. در رابطه با مفاهیم مهم در سئو که باید بدانید،‌ همچنین می‌توان به 3 اصل مهم دیگر نیز اشاره کرد. توضیحات تکمیلی هرکدام در دوره آموزش سئو و ادامه این مقاله مشاهده کنید. برای آنکه بتوانید در آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته)، سئو تخصصی را نیز بیاموزید، تجربه چالش‌های این حوزه مهم است.

در هرجای ماژول که فعالیت خاصی قرار است انجام شود؛ توضیح داده شده است که بر روی سایت‌های وردپرسی و غیر وردپرسی چگونه پیاده‌سازی انجام پذیرد. در بخش schema markup با نکات فوق‌العاده مهمی در مورد معناگرایی و Entity ها از نظر گوگل آشنا خواهید شد. محتوای تکراری باعث هدر رفتن بودجه خزش و کاهش رتبه‌های سایت می‌شود و به قول معروف یک نابودی نرم در سایتتان اتفاق می‌افتد. در ماژول سئو تکنیکال با نکات مهم CSS و جاوااسکریپت در سئو آشنا می‌شوید. در ماژول سئو تکنیکال شما با کدهای مهم زبان HTML در سئو آشنا می‌شوید و به زبان ساده تفاوت کدهای HTML و HTML5 در سئو را متوجه می‌شوید. یکی از مهم‌ترین مفاهیمی که باید از جزئیات آن مطلع باشید نحوه ارتباط ربات‌های گوگل و صفحات سایت است.

در این تکنیک شبکه ای از وبلاگ ها یا وبسایت ها برای وبسایت اصلی ایجاد می شود و در آن ها برای سایت لینک سازی انجام می شود. یعنی مانند یک وبلاگ معمولی در آن محتوا بارگذاری شود و کاربران با آن ها تعامل داشته باشند. در غیر این صورت گوگل با تشخیص قلابی بودن این وبلاگ ها، ممکن است سایت شما را پنالتی کند. در بسته آموزش سئو و تولید محتوا دوره سئو آمانج، تمامی نکات و نرم افزارهای مورد نیاز برای بهینه سازی تصاویر و ساخت تصاویر جذاب برای سایت به شما آموزش داده خواهد شد. معمولا اولین قدم برای شروع یادگیری یک مهارت این است که راجع به آن در گوگل جستجو کنیم. چون اطلاعات کافی درباره آن نداریم و شک داریم آیا آن مهارت با روحیات و توانایی‌های ما سازگار است یا نه.

این کار را هم به صورت دستی و هم با ابزارهای جانبی می‌توانید انجام دهید. در روش دستی کلمه کلیدی موردنظر را جستجو می‌کنید و چند مقاله‌ی اول را باز می‌کنید و به صورت چشمی تعداد کلمه و طول آن‌ها را پیدا می‌کنید و با میانگین گرفتن یک میزان حدودی از تعداد کلمات پیدا می‌کنید. در یادگیری SEO و بازاریابی دیجیتالی، هیچ نقطه پایانی وجود ندارد. بطور کامل دنبال کردن همه این گام‌ها و عزم راسخ، در نهایت شما را به موفقیت می‌رساند. بهینه‌سازی یا سئوی سایت را آموزش ببینید، تمرین کنید و مجددا تکرار کنید.

دومین مزیتی که استفاده از هدینگ‌ها به دنبال دارد را می‌توان ایجاد یک ساختار منسجم و منظم برای مطالب پست‌ها دانست. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. فقط کافی است با نکات مربوط به زبان‌های برنامه‌نویسی که در سئو  موثر هستند اشنا باشید. در ادامه سعی کردم پرتکرارترین سوالات شما را جمع‌آوری کنم و به آن‌ها پاسخ بگویم. با هاست اشتراکی شروع کنید اما هر وقت توانستید هزینه کنید و تعداد مقالاتتان به حد مطلوبی رسید؛ حتما یک سرور تهیه کنید. مراحل کاملا نصب و سئو وردپرس را در فصل سئو وردپرس به صورت کامل توضیح داده‌ام.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/